BUDSKAB

“Dit budskab er det, du vil fortælle dine kunder”

For en virksomhed er de budskaber, I sender ud til jeres kunder, omverden og interessenter lig med virksomhedens kommunikation. Et budskab er en besked og information fra jeres virksomhed og ud til omverdenen.

For mange virksomheder kan det være grænseoverskridende selv i en digital verden som vores, at fortælle sine kunder, netværk og mulige nye kunder, om hvor fantastisk virksomheden, dens ansatte og produkter er.
Her må jeg så sige, at det gælder om at komme ud med så mange relevante budskaber som muligt for at synliggøre og gøre sin virksomhed positivt kendt.

Og hvad skal man egentlig kommunikere? Jeg opfordrer mine kunder til at kommunikere så meget som muligt om resultater, nyudviklet teknologi, nye produkter og services, nye kundehistorier, ansættelse af nye medarbejdere, holdninger til hvad der sker i branchen også kaldet Thought Leadership, og det hele på en intelligent måde.
Det viser ikke mindst, at man er engageret og har noget at tilbyde samt tiltrækker nye kunder, der vil finde din virksomhed og løsninger interessante.

KOMMUNIKATION

1/3
Hvad skal vi kommunikere?

Jeres kommunikation vil være alt det I siger og fortæller.
Fra pressemeddelelsen som handler om en ny teknologi, I har udviklet, og som bliver sendt ud til medierne og til den 4-uger lange marketingkampagne, som indeholder forskellige aktiviteter. En sådan kampagne kan indeholde online-bannere på jeres webside, en post på jeres LinkedIn firmaside, et trykt banner på bagsiden af en bybus eller et kampagnebrev sendt ud til en udvalgt del af jeres kunder. Dette er jeres eksterne kommunikation.

 

Det kan ligeledes være nyt logo, nyt firmanavn og værdier og ikke mindst jobannoncer, jeres medarbejderhåndbog og interne forretningsgange.


Og indimellem ovenstående eksempler på kommunikation, kan der være kundeseminarer, internt nyhedsbrev og kundenyhedsbrev, messedeltagelse, salgsbreve, jeres webside, invitationer, postkort, julegaver til kunder og en masse andre aktiviteter.


Det er ekstremt vigtigt, at I kommunikerer det samme budskab hele tiden, således at både nuværende kunder og nye mulige kunder hele tiden ved hvem I er, og hvad I står for. 

Kommunikation, Marketing & Digitalisering

© 2017 by JN Consulting.
Proudly created with Wix.com

JN Consulting

CVR: 30 40 44 24

Ring nu - tlf. +45 20 22 20 96

Email: - jane@jnconsulting.dk

Helsinge, Danmark

  • LinkedIn Social Icon
  • Wix Twitter page
Skriv om budskab